Kan vi hjälpa till?
Kundtjänst
Vi har skapat upplevelser för mer än 250.000 personer och vi vill gärna hjälpa dig på vägen mot din nästa upplevelse. Här hittar du svar på vanliga frågor så att du snabbt kan få hjälp samt kontaktinformation om du hellre vill skriva eller ringa till oss.
Få snabb hjälp
Boka datum
Boka ett datum för din upplevelse.
Byt upplevelse
Om du föredrar en annan upplevelse kan den bytas här.
Returnera ett köp
Önskar du att få en återbetalning för ett köp?
Presentkortssaldo
Kontrollera saldot på ditt Truestory presentkort.
Är du en värd?
Hitta hjälp i Hjälpcenter för värdar.
Svar på vanliga frågor
Det kan vi. Vi har stor erfarenhet av företagspresentkort till anställda. Kontakta oss om du är intresserad av att höra mer eller har frågor.
Du kan skicka ett mejl till oss på [email protected] eller läs mer här.
Alla våra upplevelsepresenter är giltiga i 24 månader (om inte annat är angivet). Om din upplevelsepresent håller på att gå ut kan du skicka ett meddelande till oss med önskan om förlängning här.
Om du inte redan har en aktiv bokning kan du byta till en annan upplevelse här. När du påbörjar bytet får du ett meddelande om värdet på din nuvarande upplevelse och kan därefter fortsätta. Om din nya upplevelse är dyrare ombeds du avslutningsis att betala mellanskillnaden. Om du hittar en upplevelse som är billigare så skickar vi ett beloppspresentkort till dig som du kan använda på vår upplevelseplattform. Vi skickar såklart även en orderbekräftelse och ett nytt upplevelsebevis till din mail.
Ditt nya upplevelsebevis är giltigt i 24 månader från bytesdatumet.
Våra samarbetspartners gör såklart allt för att du ska kunna komma iväg på din upplevelse. Men oförutsedda saker kan inträffa som gör att de inte har något annat val än att ställa in upplevelsen. Om det händer dig kan du självfallet boka om upplevelsen till ett annat datum, det kan du göra genom att följa länken här. Om det inte finns några nya datum för tillfället kan du skriva upp dig på väntelistan. Vi är kontinuerligt i dialog med alla samarbetspartners om nya datum så att du kan komma iväg på din upplevelse så snart som möjligt.
Skriv upp dig på väntelistan genom att hitta din upplevelse på vår plattform:
- Välj "När och var" under bilden
- Välj "Få meddelande när nya datum finns lediga"
- Skriv in din e-postadress
Kan jag få pengarna tillbaka?
Om vår samarbetspartner har varit tvungen att ställa in upplevelsen för det datum du bokat så har du rätt att få pengarna tillbaka.
Om du själv har avbokat kan du inte få pengar tillbaka, men vi hjälper dig gärna att boka ett nytt datum.
Om det är mer än 3 dagar till upplevelsen kan du boka om på [email protected] eller på telefonnummer 08-557 696 33.Vissa upplevelser har dock speciella regler för bokning, t.ex. övernattningar, och kan därför utgöra undantag från denna regel. Detta framgår i så fall under praktisk information.Om det är mindre än 3 dagar kvar till upplevelsen så kan den inte ombokas. Observera även att upplevelserna ofta kräver förberedelser och är förbundna med kostnader för värden, därför kan du inte heller få pengar tillbaka.
Ibland händer det att orderbekräftelser hamnar i skräpkorgen, börja gärna med att kolla där. Det kan också bero på ett stavfel när du skrev in mailadressen eller att något helt enkelt gick snett på vår plattform när du beställde.
Skriv gärna till oss med upplysningar om vilken upplevelse det gäller, ditt namn, och vilket datum du köpte upplevelsen, så skickar vi orderbekräftelsen igen.
Kontakta oss här
Ring oss
08 557 696 33
Måndag: 09.30 – 11.30
Tisdag: 09.30 – 11.30
Onsdag: Stängt
Torsdag: 09.30 – 11.30
Fredag: 09.30 – 11.30
Kontakta oss via e-post
Plats
Hälsingegatan 49 112 27 Stockholm
Inspiration
Företagsinformation
Hälsingegatan 49
112 27 Stockholm
Org. nr.: 559118-4964